בעולם הדיגיטלי הנוכחי ועם האופק לעתיד ולדור המגיע איתו, יותר ויותר בעלי עסקים מבינים שחייבים לייעל תהליכי שיווק, שימור ומכירה ללקוחות חדשים וקיימים. תוסיפו על זה את בעיית גיוס העובדים לאחר הקורונה ואין ספק שצריכים להגיע למסקנה אחת- להשקיע באוטומציה מותאמת אישית לעסק כדי לחסוך זמן, כסף ואנרגיות!
השקעה חד פעמית בתהליך בניית אוטומציה עסקית תגרום לכם לרדוף פחות אחרי עובדים שהראש יהיה נקי במשימות שמפתחות ומכניסות כסף לתוך העסק, להתעסק פחות מי שלח מה ומתי? האם הלקוח קיבל את החשבונית או סיכום פגישה? והכי חשוב להפסיק לנהל הכל דרך קבצי אקסל בלתי נגמרים.
האוטומציה חוסכת לכם את המשימות המעצבנות בעסק, אבל אלה שהכי חשובות. אז במקום להטריח את עצמכם בעבודה כפולה או משולשת, או לשכור עוד כוח אדם רק כדי לתפעל את הנושאים הללו, ממליצים לכם להשתמש באוטומציה עסקית!
6 אוטומציות חובה לעסק מצליח:
1. שליחת מייל אוטומטי לפניה
קרה לכם שפספסתם פניה שהגיעה למייל או למסנג'ר של פייסבוק?
אם פעם היה לכם עד 48 שעות זמן לחזור לפנייה, היום אם לא יצרתם קשר מיידי עד 3 שעות מקסימום, הלקוח כבר סגר אצל מישהו אחר.
רוב הלקוחות היום רוצים מהיום לאתמול, והדבר הראשון שצריך זה לתת יחס שקיבלנו ונחזור אליו בהקדם!
באוטומציה של שליחת תבנית מייל לפניה אתם יכולים ליצור לעצמכם בידול ו"לחמם את הפנייה".
איך עושים את זה? בונים תהליך אוטומטי שדרכו כל פניה שמשאירים באתר שולחת תבנית מייל ללקוח. התבנית יכולה לכלול טקסט שמתאר ללקוח שקיבלנו את הפרטים ונחזור אליו בהקדם, יכולה לכלול טקסט אודות על העסק שלכם, יכולה לכלול סרטונים של לקוחות ממליצים ותוכן שיווקי שיבדל אתכם מהמתחרים וגם ישכנעו את הליד שאתם העסק שהוא חיפש.
ניתן לשלוח תבנית מייל ספציפית לפי סוג העמוד ממנו פנה הליד או תבנית אחת לכל הפניות.
2. אוטומציה להצעות מחיר
רוב העסקים, נושא הצעת מחיר מעקב וסגירה מסורבל ומורכב. דורש מאיתנו פעולות רבות הגורמות לשחיקה, חוסר מקצועיות ולפעמים גם הרגשה של לחץ שלילי מצד הלקוח.
כל התהליך הזה יכול להיות אוטומטי ונוח.
בונים אוטומציה עם שליחה דרך המערכת+ חתימה דיגיטלית והופכים את התהליך להרבה יותר קל ונעים.
3. הוצאת חשבוניות ושליחה ללקוח
יש לכם לקוחות שמשלמים בתשלומים? האם יש לכם הוראת קבע? או אולי מעדיפים שישלמו באשראי?
בניית תהליך של סליקה אוטומטית ו/או הוצאת חשבוניות אוטומטיות לפי הגדרת מערכת תחסוך כאב ראש וזמן של עובדים.
בנוסף, המערכת תמזער את הטעויות שיכולות לקרות עקב ניהול לא תקין.
4. בוט וואטסאפ
היכולת של בוט לוואטסאפ היא לתקשר עם הלקוחות בצורה מהירה, יעילה ומקצועית במקביל לתקשורת מול שרת או מערכת נוספת ובכך לשפר את מערך שירות הלקוחות והמכירות באחוזים גבוהים ביותר.
5. בוט בפייסבוק
לקוחות יוצרים איתכם קשר בדף הפייסבוק שלכם ו/או באתר?
יצירת בוט אוטומטי הנותן מענה ראשוני בסינון שאלות ותשובות נפוצות, דיוק נושא הפנייה ומאפשר לנהל שיחה אוטומטי עם לקוח פוטנציאלי ולקוח קיים. בוט זה חוסך לנו בזמן עובד וכמובן כאבי ראש מיותרים.
6. מערכת ניהול לקוחות CRM
מערכת ניהול לקוחות מאגדת את כל מה שאתם כבעלי עסקים צריכים,מאגר המתעניינים ועד תיק לקוח קיים, ניהול השיווק והמכירות וחוויית הלקוח.
שוב, כדי לחסוך זמן וכסף של עובדים ניתן להגדיר מגוון אוטומציות במערכת שתעזור לניהול החוויה של הלקוח!
החל מתקשורת בסיסית- ימי הולדת, ימי נישואין וכד'.. ועד סיום סדרת אימונים/טיפולים/ חידוש עסקה, סיכומי פגישות וכל מה שתגדירו שהוא חשוב וקריטי לניהול העסק.