פרילנסר או חברה מקצועית עם מי כדאי לעבוד?

בתור בעלי עסקים אתם בוודאי מבינים שאסור להפקיר את זירת האינטרנט והקידום הדיגיטלי. אתם חייבים לטפל במיתוג העסק והקידום במדיה הדיגיטלית בצורה מקצועית. ולכן בוודאי תעדיפו לפנות לאנשי המקצוע; אלו מביאים איתם ידע וניסיון. הם יכולים להבטיח התנהלות מקצועית והחזר השקעה, בעוד אתם מתפנים לפיתוח העסק. אך האם תפנו לפרילנסר או חברה מקצועית, אם מי מהם כדאי לעבוד?

למרות שההמלצה שלנו היא על עבודה עם חברה מקצועית, איננו רוצים לזלזל בפרילנסרים. גם פרילנסרים מביאים איתם הרבה ידע מקצועי, בהנחה שבחרתם את האדם הנכון. אך לכל דבר בחיים ישנם יתרונות וגם חסרונות, כך שבסיכום הכללי נראה שעדיף לפנות לחברה המעניקה שירותי קידום ומיתוג.

חברת למיתוג ושיווק לעומת פרילנסר

ההבדל המרכזי שפרילנסר הוא אדם אחד, וחברה היא צוות שלם. ולהבדל הזה יש הרבה מאוד משמעות. קידום, מיתוג ושיווק דורשים מבחר של אנשי מקצוע. למשל אם במסגרת הקידום תרצו לפתח את אתר האינטרנט, ישנו צורך באנשי מקצוע שונים: מומחים לממשק משתמש, מעצבים גרפיים, עורכי ווידאו, מקודדים, כותבי תוכן, מומחים לקידום אתרים וכו‘. כל אחד מהתחומים הגדולים הוא חלק מהתמונה הגדולה, אך בפני עצמו דורש רמה גבוהה של מקצועיות.

כאשר אתם פונים לחברת קידום, שם אתם יכולים למצוא צוות של אנשי מקצוע. כל אחד מהם מביא את הידע המקצועי הייחודי שלו, ויחדיו הם משלבים ידיים על מנת לטפל בכל ההיבטים של השיווק, הקידום והמיתוג של העסק. לעומת זאת פרילנסר הוא יותר מוגבל. אנו בטוחים שישנם פרילנסרים מוכשרים מאוד, אך יש גבול ליכולות של אדם אחד לעשות את הכל לבדו. לכל פרילנסר יש תחום התמחות מרכזי. אולי יש לו גם ידע מסוים בתחומים אחרים, אך בתמונה הכללית בוודאי ישנם חוסרים.

ומכיוון שפרילנסר עובד לבדו, הוא גם מוגבל מבחינת כמות הלקוחות שהוא מסוגל להתמודד איתם, וזה גם משפיע על לוחות הזמנים. פרילנסר צריך לטפל בכל בעצמו, ובמידה ויש לו עומס הדבר יכול לגרום לעיכובים אשר ישפיעו על העסק שלכם. לעומת זאת בחברת קידום ישנו צוות שלם – כל אחד עובד על חלקו במשימה, ולכן בפרק זמן קצר יותר ניתן לסיים את העבודה. זכרו שכל עיקוב יפגע בהכנסות שלכם.

חברת בוטיק לקידום ושיווק

בעוד חברה העוסקת בקידום בדרך כלל עדיפה, בפועל לפעמים ישנם גם חסרונות. לעתים אנו נתקלים בחברות גדולות בהן אינכם מקבלים יחס אישי, בעיקר אם מדובר בעסקים קטנים. חברות שכאלו עשויות להזניח לקוחות קטנים ולהותיר אתכם עם תחושה של חוסר שביעות רצון. לכן כדאי להעדיף חברות בוטיק אשר מעניקות תשומת לב אישית לכל לקוח, ותופרות עבור כל אחד מענה אישי לכל צורכי הקידום והשיווק שלו.

כאשר מדובר בשיווק דיגיטלי ומיתוג, מדובר בתחום דינמי בו תמיד ישנן טכנולוגיות חדשנות וטרנדים משתנים. אתם צריכים חברת מיתוג המציגה חדשנות ותמיד לומדת את השוק – רק כך תוכלו לזכות ביתרון תחרותי ולהוביל על פני המתחרים שלכם. אם אתם מתמודדים אם אתגרי השיווק הדיגיטלי וזקוקים לפתרונות מיתוג, אתם מוזמנים לפנות אלינו לפגישת ייעוץ.

פייסבוק
טוויטר
ווטסאפ
טלגרם

שלחו הודעה

נציג מקצועי יחזור אליכם בהקדם