שואלים את עצמכם במה כדאי להשקיע, אתר תדמית או דף נחיתה? האמת שזוהי אינה שאלה של מה כדאי. כל אחד מהם עונה על מטרות אחרות ואת ההחלטה יש לקבל בהתאם למטרות השיווקיות שלכם.
לפני שנסביר מה ההבדל בין אתר תדמית לבין דף נחיתה, כדאי לציין שההבדלים הם אינם שחור ולבן, יש גם הרבה תחום אפור. אתר תדמית יכול לשמש גם כדף נחיתה, ודף נחיתה הוא במידה מסוימת גם אתר המשדר תדמית. אך עדיין ישנם הבדלים ביניהם ואף אחד מהם הוא אינו תחליף של האחר.
להראות לעולם מי אתם
אתר תדמית הוא אתר קטן, אך לא בהכרח אתר של דף אחד כמו במקרה של דף נחיתה. אתר תדמית לא נועד בהכרח למכירת מוצר או שירות. מעל הכל הוא נועד לסייע לכם לבנות את התדמית של המותג. זהו הרושם הראשוני שאתם צורבים בתודעת הלקוח. ולכן יש להשקיע מחשבה רבה בצורת העברת המסרים הויז‘ואלית והטקסטואלית. כך תוכלו לחזק את המותג בתודעת הלקוח ולבדל אותו מהמתחרים.
באתר תדמית נמצא בדרך כלל פרטים על העסק והאנשים שמאחוריו. השירותים והמוצרים שהעסק מציע. המלצות מלקוחות או אפילו כתבות מהתקשורת ואמצעי ההתקשרות עם העסק. כמו כן חשוב שהוא יציג את חזון העסק ובאופן כללי את הסיפור של העסק. אנו רוצים שמי שיראה את אתר התדמית יבין בגדול מי אתם ומה אתם.
אתר תדמית לעומת דף נחיתה
אם אמרנו שאתר תדמית הוא אתר קטן ומצומצם, אז דף נחיתה הוא גרסה מתומצתת עוד יותר – דף אחד בלבד. אמנם דף הנחיתה צריך לבטא את התדמית המיתוגית של העסק, אך מטרתו היא שונה; המטרה של דף נחיתה היא להגדיל את אחוזי ההמרה. זהו יכול להיות דף נחיתה שנועד לייצר עבורכם לידים, ואולי גם דף אשר נועד למכור.
זהו הדף שאמור להעניק לגולש ”נחיתה נעימה“; כל העיצוב, המבנה והתכנים של דף הנחיתה נועדו להניע את הגולש לעבר ביצוע פעולה מוגדרת אחת ויחידה.
בניית דפי נחיתה ואתרי תדמית
דף נחיתה או אתר תדמית אינם מסתכמים אך ורק בעיצוב הנראה יפה לעין. מאחורי כל אתר תדמית או דף נחיתה ישנו תהליך יסודי של חקירת מהות העסק ובחירת המסרים השיווקיים הנכונים בהתאמה לקהל. הם אלו המכתיבים את השפה השיווקית ואת העיצוב הגרפי. כל דבר אחר יגרום לכם להחמצת המטרה. עליכם להבין ולהגדיר היטב מה מבדיל אתכם מהמתחרים ומי הוא הקהל שאליו אתם פונים, בהתאם לכך יש לבנות את הדפים.
בין אם העסק שלכם זקוק לאתר תדמית, דף נחיתה או שאינכם בטוחים מה מתאים, אנו נשמח לעזור לכם. הצוות המקצועי שלנו ישמח לבחון את המטרות שלכם ולנתח את הפעילות העסקית שלכם. בהתאם לכך נוכל לתכנן עבורכם את דף הנחיתה או אתר התדמית.