חדשות ומאמרים
משפט מנצח עלינו בעמוד בלוג.
איך מיתוג משפר את הביטחון העצמי של בעל העסק.
מעשה ביזם צעיר שפיתח מוצר נהדר ושימושי. לא היה לו ניסיון בשיווק, אבל בהחלט היה לו מוצר מוצלח. הוא ניסה לשווק אותו באמצעות חנויות וניגש אל בעלי החנויות והציג להם את המוצר. אך למרות האטרקטיביות של המוצר, הוא לא הצליח לשכנע את המשווקים להאמין במוצר; בעיקר מכיוון שהוא שידר להם
איפה כדאי לפרסם את העסק?
הרבה פעמים שואלים אותנו היכן כדאי לפרסם את העסק. במקרים רבים השאלות הם בסגנון של מה עדיף, פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל. ישנן אפשרויות פרסום רבות במדיה הדיגיטלית, אך השאלה מה יותר טוב היא אינה השאלה הנכונה. פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, טיקטוק ואחרים הם כולם ערוצי פרסום לגיטימיים, אך השאלה היא
ממתגים את העסק כמו מקצוענים
כאשר הלקוחות נזקקים לשירותים או מוצרים הם נהנים מעולם המלא באפשרויות. עולם העסקים, שהוא בעצם שוק גלובלי אדיר, מציע ללקוחות מבחר רב של אפשרויות, כפי שלעולם לא היה לו. אך מנקודת המבט שלכם, בעלי העסקים, המשמעות של זה היא תחרות קשה. בכל תחום שלא נסתכל, נוכל לראות אינספור עסקים המציעים
מה זה UI / UX ולמה אתם חייבים באתר שלכם
UI / UX הם מושגים שאתם שומעים הרבה בהקשר של פיתוח אתרים. השימוש באותיות האנגליות עשוי לגרום לכם לחשוב כאילו מדובר במושג טכני מתחום הקידוד, ולכן גם להמעיט בחשיבותם. אלו הם אולי דברים שעל הצוות הטכני לקחת בחשבון, אך בראש ובראשונה הם אלמנטים הקשורים לשיווק. הם משחקים תפקיד חשוב בשיווק
מהם ההבדלים בין דף נחיתה לאתר תדמית?
שואלים את עצמכם במה כדאי להשקיע, אתר תדמית או דף נחיתה? האמת שזוהי אינה שאלה של מה כדאי. כל אחד מהם עונה על מטרות אחרות ואת ההחלטה יש לקבל בהתאם למטרות השיווקיות שלכם. לפני שנסביר מה ההבדל בין אתר תדמית לבין דף נחיתה, כדאי לציין שההבדלים הם אינם שחור ולבן,
האם גם בימים אלו כדאי לבנות אתר אינטרנט?
כאשר האינטרנט נכנס לחיינו, רבים עדיין לא זיהו את הפוטנציאל וחשבו שיהיה זה בזבוז זמן ומשאבים. אך אלו שמיהרו לזהות את הפוטנציאל הצליחו להפיק תועלת רבה מהאינטרנט, אפילו באמצעות בלוג. אך היום, לאחר שלאף אחד אין ספק בהצלחתם של אתרי האינטרנט, ישנם רבים החושבים כי השוק רווי ואין תועלת באתר