חדשות ומאמרים
משפט מנצח עלינו בעמוד בלוג.
מהם ההבדלים בין דף נחיתה לאתר תדמית?
שואלים את עצמכם במה כדאי להשקיע, אתר תדמית או דף נחיתה? האמת שזוהי אינה שאלה של מה כדאי. כל אחד מהם עונה על מטרות אחרות ואת ההחלטה יש לקבל בהתאם למטרות השיווקיות שלכם. לפני שנסביר מה ההבדל בין אתר תדמית לבין דף נחיתה, כדאי לציין שההבדלים הם אינם שחור ולבן,
אתר e-commerce שימכור יותר – דגשים וטיפים
המכירות באינטרנט נמצאות בעליה, על הנתון הזה אנו לא יכולים להתווכח. זוהי מגמה של שנים והיא זכתה לרוח גבית בתקופת הקורונה. הטכנולוגיות המתפתחות והשינויים התפיסתיים של הצרכנים הביאו את הקניות באתרי e-commerce לדבר שכיח ומקובל. זה לא דבר מובן מאליו, לפני קצת יותר מעשור הן התקבלו בחשדנות וספקנות. ישנם קהלים
איפה כדאי לפרסם את העסק?
הרבה פעמים שואלים אותנו היכן כדאי לפרסם את העסק. במקרים רבים השאלות הם בסגנון של מה עדיף, פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל. ישנן אפשרויות פרסום רבות במדיה הדיגיטלית, אך השאלה מה יותר טוב היא אינה השאלה הנכונה. פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, טיקטוק ואחרים הם כולם ערוצי פרסום לגיטימיים, אך השאלה היא
איך מיתוג משפר את הביטחון העצמי של בעל העסק.
מעשה ביזם צעיר שפיתח מוצר נהדר ושימושי. לא היה לו ניסיון בשיווק, אבל בהחלט היה לו מוצר מוצלח. הוא ניסה לשווק אותו באמצעות חנויות וניגש אל בעלי החנויות והציג להם את המוצר. אך למרות האטרקטיביות של המוצר, הוא לא הצליח לשכנע את המשווקים להאמין במוצר; בעיקר מכיוון שהוא שידר להם
ממתגים את העסק כמו מקצוענים
כאשר הלקוחות נזקקים לשירותים או מוצרים הם נהנים מעולם המלא באפשרויות. עולם העסקים, שהוא בעצם שוק גלובלי אדיר, מציע ללקוחות מבחר רב של אפשרויות, כפי שלעולם לא היה לו. אך מנקודת המבט שלכם, בעלי העסקים, המשמעות של זה היא תחרות קשה. בכל תחום שלא נסתכל, נוכל לראות אינספור עסקים המציעים
מיתוג כמינוף תמחור
בכל הנוגע לתמחור מוצרים ושירותים, בעלי עסקים לפעמים עושים דברים לא הגיוניים, דברים אשר בסופו של דבר פוגעים גם במיתוג העסק וגם במכירות. אז בואו נדבר קצת על הטעויות שיש להימנע מהן וכיצד לבצע מינוף תמחור. אחת הטעויות הגדולות של עסקים היא לבנות אסטרטגיית שיווק מבוססת מחירים. קל להבין מדוע